כשאנו עוברים דירה או משרד, הפתרון הטוב ביותר הוא להעביר את כל החפצים והרהיטים למשכננו החדש. אולם קיימים מצבים בהם הוא עדיין לא מוכן. מה עושים? תיאומי הזמנים אינם מסתדרים ואין לנו איפה לשים את כל תכולת הבית שלנו, או המשרד. הפתרון הוא חברת אחסנה. מאחסנים אצלה את הציוד לפרק הזמן הנדרש. בוחרים יחידת אחסון בהתאם לגודל הרצוי ועם קבלת המפתח לדירה החדשה, מעמיסים הכול על משאית ומעבירים בנוחות וביעילות. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא את כל המידע הדרוש על שירותי אחסנה זמניים.
שירותי אחסון לטווחים ארוכים וקצרים
שירותי האחסון הפכו לשירות מבוקש ביותר בשל הנוחות שלו. לא צריכים “לשבור את הראש”, איפה לשים את המחשבים, הציוד והרהיטים.
אחסון תכולת דירה הוא שירות אשר נותן מענה לכל אותם מקרים אשר מסיבה כלשהי לא ניתן להחזיק את תכולת הדירה ויש למצוא לכך פתרון זמני. המקרים בהם קיים צורך לאחסן את תכולת הדירה הם רבים ומגוונים ונעים בין מצבים בהם צריך לאחסן מספר פריטים לא גדול לפרק זמן קצר לבין מקרים בהם יש צורך לאחסן תכולה של בית שלם לטווח ארוך.
בכל מקרה, הפתרון של שירותי אחסון הוא פתרון מעולה ונוח, שמסיר דאגה גדולה וטרדות מיותרות. מה נעשה עם כל הדברים, לאן ניקח אותם, איפה נשים אותם עד שהבית יהיה מוכן, או הדיירים יפנו או יסתיים השיפוץ. כל זה נמנע מאיתנו כשיש לנו מקום בטוח לאחסון.
מקרים שונים בהם נדרשים שירותי אחסנה זמניים
אחסון תכולת הדירה בזמן שיפוץ – כל מי ששיפץ אי-פעם דירה יודע כמה קשה לשמור על תקינותם של הרהיטים והציוד במהלך השיפוץ. דברים יקרי ערך עלולים להינזק מחומרי בניין, שפריצים של צבע ואבק מקידוחים בקירות. לא משנה כמה נזהרים, נזקים לתכולת הבית סביר להניח שיקרו בעת השיפוץ.
הפתרון במצבים כאלו הוא לשכור יחידת אחסנה פרטית או מחסן כדי לאחסן את הרהיטים לתקופת השיפוץ. כך תוכלו להיות רגועים שהכל נשמר במצב בטוח.
גם בעת מעבר דירה נדרשים במקרים רבים שירותי אחסנה. עוברים דירה וזו החדשה עדיין לא מוכנה? לא תוכלו להשאיר את הציוד בדירה הקודמת כי גם לשם עוברים, כך שהשימוש בשירותי אחסון הוא פתרון מעולה למצבי הביניים הללו.
אחסון בנסיעות ארוכות – רילוקיישן הוא עוד מצב בו רבים מאחסנים את הדירה שלהם. מאחר ומדובר בנסיעה ארוכה, ברוב המקרים למספר שנים, מעדיפים בעלי הדירות להשכיר את הדירה שלהם ולאחסן את תכולתה עד חזרתם ארצה.
אחסון משרדים – החברה התרחבה ועוברים למשרד גדול יותר, או שנעשו צעדי התייעלות ועוברים לשטח קטן יותר? בכל מקרה, מעברי משרד דורשים לעיתים אחסנה של ציוד עד שהמשרד החדש שופץ, נוקה או התפנה.
מה כדאי לבדוק לפני שמאחסנים ציוד
קיימים סוגי אחסנה רבים וכדאי לבחון מראש מה האפשרויות המוצעות. תנאי האחסנה משפיעים על איכותה ורצוי לברר נתונים כגון: מהו סוג המבנה בו ניתנים שירותי האחסנה, האם זה מכולות או מבני מתכת, מבני בטון או מבנים חקלאיים שעברו הסבה.
כדאי גם לוודא אילו הגנות יש למקום האחסון. נגד שריפות, מזיקים, גניבות, פגעי מזג אוויר. למשל, האם קיימת במתקן האחסנה מערכת לבקרת אקלים ויכולת לווסת טמפרטורות גבוהות מדי.
בנוסף, כדאי לבדוק אם קיים ביטוח המגן עליכם מפני נזקים אפשריים, וכן, האם העסק פועל ברישיון והאם לשירותי האחסון נלווים גם שירותים נוספים כגון אריזה והובלה.